page_banner

nutizie

Induve sò i pruduttori di detectors flat panel

Induve sò i pruduttoririlevatori di pannellu pianu?Non importa in quale era, e vendite di boni prudutti sò sempre boni, pensendu chì apriranu a popularità per via di a so bona qualità, è formanu gradualmente un effettu di marca.Ci vole deci anni per cultivà l'arburi è centu anni per cultivà a ghjente.Ùn importa micca in quale industria site, una marca ben cunnisciuta deve esse una impresa chì hè stata prufondamente implicata in l'industria per parechji anni.Quandu u pruduttu hà furmatu a so propria cultura di marca, u voluminu di vendita deve esse assai altu.360 linee, linea per linea fora di u campionu.Ci hè ancu parechje marche famose in l'industria medica, cum'è Siemens Philips è cusì.Cum'è un pruduttu indispensabile in u sistema DR di u dipartimentu di radiologia, ci sò naturalmente parechje marche di detectors flat panel chì sò venduti in casa è in l'esteru.Allora, induve sò i pruduttori di detectors di pannellu pianu, discutemu oghje.

Weifang Newheek Electronic Technology Co., Ltd. hè un fabricatore dirilevatori di pannellu pianu.Ci sò rilevatori di pannellu pianu senza filu è rilevatori di pannellu pianu filatu.Ci sò 1417 è 1717 dimensioni, è u più chjucu hè 1012.
Weifang Newheek Electronic Technology Co., Ltd. hè un fabricatore specializatu in a produzzione di macchine di raghji X è i so accessori.Sè avete qualchì quistione nantu à stu pruduttu, pudete cuntattateci à + 8617616362243!

https://www.newheekxray.com/x-ray-detector/


Tempu di Postu: Nov-07-2022