page_banner

nutizie

Chì macchina hè aduprata per verificà a cundizione abdominale di i bovini è i cavalli adulti (corpi stranieri addominali, test di gravidenza)

Chì machini usanu i bovini è i cavalli adulti per verificà e cundizioni addominali (corpi stranieri addominali, test di gravidenza), sapete quale hè a risposta?
U seguente editore vi dicerà chì in circustanze normale, uDR machine à raghji X principarmenti spara ossi è corpi straneri.Se ci sò lesioni in u tessulu di l'osse è corpi straneri (cum'è fili di ferru) in l'abdomen, hè faciule di sparà.In ogni casu, s'ellu si tratta di detectà a cundizione di i tessuti molli di l'abdomen di vacche è cavalli adulti o teste di gravidenza, a macchina di film DR ùn hè micca adattata.
Se una vacca adulta o cavallu hà discomfort abdominal, avete bisognu di sceglie un pianu d'ispezione adattatu secondu a cundizione specifica.L'abdomen di u cavallu hè sceltu per l'esame di ultrasound Doppler di culore, l'esame CT, è s'ellu hè una malatia intestinali, a colonoscopia pò esse selezziunata per i bovini è i cavalli in età per cunfirmà u diagnosticu di a malatia.
S'ellu hè solu una prova di gravidenza simplice, hè generalmente verificatu da ultrasound Doppler di culore.
Avà tutti sapemu chì machina (corpu straneru abdominal, test di gravidenza) hè utilizatu per verificà a cundizione abdominale di vacche è cavalli adulti.Sè avete altre necessità, chjamateci.
A nostra cumpagnia hè un fabricatore diDR macchine di raghji X.Sè vo avete bisognu in questu spaziu, site benvenutu à cuntattateci, è u numeru di cunsultazione hè + 8617616362243!

Macchina di raghji X portatile 1


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022