page_banner

nutizie

Chì macchine industriali di raghji X ponu esse usate per detectà

U significatu dimacchina industriale di raghji Xispezione: un metudu di prova non distruttiva chì usa e caratteristiche di a penetrazione di raghji X è l'attenuazione in u materiale per truvà difetti in questu.I raghji X ponu inspeccionà i difetti internu di metalli è materiali non-metallici è i so prudutti, cum'è difetti volumetrichi cum'è pori, inclusioni di slag, è mancanza di penetrazione in saldature.Utilizendu u metudu di fluorofotografia di raghji X, i difetti interni di e parti trattate da u materiale è a saldatura sò mostrati da a film di raghji X per valutà a qualità di u pruduttu, per ghjudicà a qualità di u pruduttu, migliurà prucessu di pruduzzioni è migliurà u pruduttu.qualità, è cresce a cumpetitività mercatu di i prudutti.
Applicazione dimacchina industriale di raghji Xispezione: largamente utilizatu in pezzi di auto, parti elettroniche, fusioni, chimichi, cuntenituri, medicina, semiconduttori, batterie di lithium, IGBT semiconductor, circuiti PCB, diodi, barre di luce LED è altri prudutti.
Weifang Newheek Electronic Technology Co., Ltd. hè un fabricatore prufessiunale di macchine di raghji X è accessori.Benvenuti à cunsultà, telefonu (whatsapp): +8617616362243.

https://www.newheekxray.com/industrial-x-ray-machine-product/


Tempu di pubblicazione: 12-10-2022