page_banner

nutizie

Chì sò i cumpunenti core di DR

DR hè principalmente cumpostu diraggi X tubu, generatore di alta tensione di raghji X, detector di pannellu pianu, parti meccaniche è sistema di imaging.A chjave per l'imaghjini di raghji X hè u valore di densità.Features: prezzu bassu, simplicità, radiazzioni.
I raghji X, a luce visibile è a luce ultravioletta sò tutte e forme di u spettru elettromagneticu, ma cù lunghezze d'onda è frequenze diverse.Perchè a lunghezza d'onda di X-ray hè assai corta, più corta di a lunghezza d'onda di l'atomi, è l'energia hè assai penetrante, pò interagisce cù l'atomi, ionizzandu cusì.I ioni cuntinueghjanu à reagisce è interagisce cù l'ADN per causà mutazioni, u prublema di a radiazione chì avemu tutti cura.
A film hè sensittiva à i raghji X, è i raghji X esponenu a film, cusì CT hè natu.Scattate parechje imagine da diverse anguli, è dopu aduprate l'algoritmu per superpone in 3 dimensioni.A densità di l'ossu hè alta, cusì hè assai luminosu quandu si spara.
Utilizendu a diferenza in u signale generatu da l'assorbimentu di i raghji X da u corpu umanu à l'imaghjini, uraggi X film hè equivalente à pressing a persona in un pianu, è poi fighjate a diffarenza in a densità di absorption di raghji X in questu pianu.
Dunque, raghji Xsò boni per sustanzi d'alta densità cum'è l'ossi.In particulare i corpi straneri, perchè i corpi straneri generalmente anu una densità relativamente alta.In l'esame di l'osse, spine, articuli è altre lesioni organiche, u locu, a dimensione, u gradu è a relazione cù u tessulu molle circundante di e lesioni sò chjaramente definiti.

2


Tempu di Postu: Mar-02-2022