page_banner

nutizie

Chì sò i difetti cumuni di e macchine di raghji X medichi

Quandu umacchina à raghji X medicalefiasca, duvemu risolve in a prima volta.Di sicuru, prima di risolve u prublema, ci vole à capisce i difetti cumuni di a macchina X-ray.I difetti di a macchina X-ray pò esse divisu in dui categurie: fallimentu meccanicu è fallimentu electricu..
Unu;fallimentu miccanicu hè u fallimentu di cumpunenti meccanichi.
Se i pezzi rotanti meccanichi mancanu o chjappi, a precisione meccanica cambia, i parti meccanichi sò deformati, deformati è rotti, è a nova cunnessione meccanica è e parti di fissazione sò sguassate o sciolte.In casu di periculu, una attenzione particulari deve esse pagata à l'ispezione è u mantenimentu puntuale.

2.2-1
Due;fallimentu di u circuitu
1. Sicondu à a natura di a curpa, si pò esse divisu in curpa circuit apertu: curpa circuit curtu: cumpunenti invechje è culpa danni.
2. Sicondu a natura di u circuitu induve si trova u difettu, pò esse divisu in difetti di circuitu di bassa tensione: difetti di circuitu d'alta tensione.
Quandu a macchina à raghji X hè rivisionata, deve prima ghjudicà s'ellu hè un difettu di circuitu d'alta tensione o un difettu di circuitu di bassa tensione in cunfurmità cù u fenomenu di difettu, è dopu fà una ispezione passu à passu per riduce u numeru. di teste è accurtà u tempu di ispezione.A pratica hà dimustratu chì questu hè un metudu efficace.
Sè site interessatu à u nostrumacchina à raghji X medicale, site benvenutu à cuntattateci à + 8617616362243!

微信图片_20220428142250


Tempu di post: Jul-13-2022