page_banner

nutizie

Chì sò i vantaghji di a macchina à raghji X d'alta frequenza è a macchina di raghji X di frequenza di putere?

Chì sò i vantaghji di a freccia altamacchina à raghji Xè a freccia di putenza a macchina di raggi X?
In quantu à u cunsumu di tempu:
In cunfrontu cù l'efficienza di u travagliu di a macchina tradiziunale di raghji X, DR è CR, ci vole 6 minuti per l'ispezione tradiziunale di raghji X per caccià a film, è l'ispezione CR dura 6 minuti.
7 minuti, mentre chì DR hè cumpletu in una sola esposizione, è a so efficienza di u travagliu hè assai accelerata.
Differenza dui:
In termini di cumpatibilità:
DR hè più adattatu per l'usu basicu per via di a so bona cumpatibilità.
Differenza trè:
Da un puntu di vista operativu:
DR hè faciule d'operare, risparmia tempu è sforzu, è migliurà l'efficienza.
Vantaghji di DR:
1. DR hà una larga gamma dinamica è una larga latitudine di esposizione, cusì permettenu errori tecnichi in fotografia, ancu in certi bars di esposizione.
E parte chì sò difficiuli di capiscenu ponu ancu ottene boni imagine.
2. U digitaleradiografia DRhà alta risuluzione, imaghjini chjari è dilicati, larga scala grisa, è pò ottene una grande quantità di informazioni.
Cù l'algoritmu di l'imaghjini digitale di punta, a qualità di l'imaghjini hè cumplettamente garantita.
3. Sottu u statu di fluoroscopia di DR, l'imaghjini digitale pò esse affissatu in tempu reale, è u duttore piglià a fotografia digitale secondu a cundizione di a malatia di u paci.
Allora attraversu -.serie di post-processamentu di l'imaghjini cum'è l'aumentu di u bordu, l'allargamentu, u flip in biancu è neru, u smoothing di l'imaghjini è altre funzioni.
L'infurmazione di diagnostica clinica ricca è affidativa pò esse estratta da questu, in particulare per a scuperta di e lesioni precoci, chì ponu furnisce boni cundizioni diagnostichi.
4. Durante u prucessu d'imaghjini di travagliu di DR, a dosa di raghji X emessa hè assai menu di quella di e macchine tradiziunali di raghji X, ma pò
Una maghjina più chjara pò esse ottenuta, è a dosa di radiazione à u staffu medico è i pazienti hè ancu ridutta.
5. DR rende "senza film", chì permette à l'uspidale di annullà u metudu tradiziunale di gestione di l'imaghjini di registrazione di film, è l'imaghjini di u paziente di u paziente.
Pò esse completamente arregistratu in l'urdinatore, salvà fondi di film per l'uspidale è migliurà l'efficienza di u travagliu.
6. DR pò entre in u sistema PACS di l'uspidale, chì furnisce una grande cunvenzione per l'uspidale per fà cunsultazione di l'esperti remoti è cumunicazioni in linea.
Inoltre, Tiandi Smart DR pò vede parechje imagine è paragunate l'imaghjini, chì hè d'aiutu per i medichi per identificà è diagnostichi accuratamente.
Sè vo circatemacchina à raghji X, Benvenuti à cuntattateci.

https://www.newheekxray.com/5kw-portable-dr-x-ray-machine-product/


Tempu di post: 16-mar-2022