page_banner

nutizie

Macchine à raghji X opzionali per l'ospedali per animali

Sapete qualeMacchine à raghji X per animalii spitali ponu sceglie?

Una macchina di raghji X per animali domestici hè aduprata per l'esame di raghji X di l'animali, è per parechji ospedali per animali, pò esse cunsideratu un prughjettu relativamente caru.Cumprà una macchina di raghji X per animali hè una decisione d'investimentu significativa.Ma ci sò parechji pruduttori di macchine di raghji X per animali in u mercatu, è ci sò ancu parechji parametri di u produttu.Allora, cumu sceglie una macchina di raghji X per animali domestici.

E macchine di raghji X per animali ùn anu micca bisognu di una quantità cusì alta di MA per l'usu umanu, perchè u numeru KW ùn deve esse troppu grande.In generale, una macchina d'alta frequenza cù una capacità di 70MA pò risponde à i bisogni di filmazione di tutti l'animali.S'ellu hè un grande animali, hè necessariu una macchina di putenza più altu, ma a quantità utilizata hè chjuca.Solu quandu hè necessariu, deve esse cunsideratu per l'usu.

Quì sottu, presenteremu a macchina di raghji X portatile 5KW di Huarui Imaging per animali domestici.

1. A macchina di raghji X portatile 5KW per l'animali pò esse largamente usata per l'esame di l'armu è u diagnosticu di l'animali chjuchi è mediani, adattatu per ospedali, cliniche è istituzioni di ricerca medica.

2. Struttura simplice, taglia chjuca, pesu ligeru, faciule da portà per u travagliu in diverse regioni è locu,

3. Rack mobile opzionale per a flessibilità è a cunvenzione, risponde à e diverse esigenze di stazioni di travagliu

4. Hà parechje metudi di cuntrollu di l'esposizione: telecomando, frenu di manu, touch screen (buttone);

5. Fault self-prutezzione, self-diagnosis, cuntrollu high-pricisione di tensione tubu è currenti;

6. Aduttà a tecnulugia d'inverter d'alta freccia per a produzzione, a pruduzzioni stabile di alta tensione pò ottene una bona qualità di l'imaghjini.

7. 5KW portable pet X-ray machine usa DR detector flat panel à rializà radiografia digitale.

Macchine à raghji X per animali


Postu tempu: Apr-04-2023