page_banner

nutizie

Newheek tene ancu u tema "Concentrate è preparate".

Per permette à tutti di rilassate à u travagliu, l'attività tematica "Concentrate è Preparate" serà tenuta in a Sala di Festa u sabbatu.

IMG_5077

U persunale di parechji dipartimenti di a cumpagnia ghjunghjenu à a sala di partitu in u tempu, è ogni dipartimentu hè rispunsevule per rapportà a situazione di u travagliu da questu periodu di tempu, è ancu u scopu è a direzzione di a lotta in u prossimu stadiu.

IMG_5125
Per arricchisce è arricchisce e nostre attività, u persunale di diversi dipartimenti anu preparatu apposta prugrammi maravigliosi.U primu prugramma hè u ballu di apertura purtatu da i dirigenti di l'imprese di a nostra cumpagnia:

Dopu, unu dopu à l'altru prugrammi maravigliosi sò presentati davanti à i nostri ochji:
Dopu à i meravigliosi spettaculi di tutti, i premi preparati da a nostra cumpagnia sò stati ricevuti da i nostri diversi dipartimenti, è tutti sò assai felici.

IMG_9553
Attraversu sta attività, avemu aumentatu a cumunicazione trà i diversi dipartimenti di a cumpagnia, hà rinfurzatu a coesione di a cumpagnia, è avemu una più cunniscenza di u sviluppu di a cumpagnia in u prossimu passu.

 


Tempu di post: 30-ghjugnu-2022