page_banner

nutizie

U detector di pannellu pianu DR hè megliu filatu o wireless?

Wirelessrilevatori di pannellu pianusò ovviamente superiore à i detettori cablati in termini di portabilità è di usu solu.

In termini di facilità d'utilizazione, i detectors di pannellu flat wireless sò più flessibili;

Una gamma più larga di applicazioni cliniche.I rilevatori di pannellu flat wireless ùn anu micca bisognu di cunsiderà e limitazioni di i cavi di trasmissione in u posizionamentu clinicu.Ovviamente, i detettori di pannellu flat wireless anu più vantaghji.

Tuttavia, in quantu à a qualità è a vita, un detector di pannellu flat cablatu pò avè una vita di serviziu più longa cà un detector di pannellu flat wireless perchè a forza di u signale di trasmissione wireless hè relativamente affettata da l'ambiente circondu cà un detector di pannellu flat DR wired.

U DRdetector di pannellu pianuhè megliu wired o wireless.In generale, ognunu hà i so vantaghji è disadvantages.

À u listessu tempu, u prezzu di i detettori di pannellu flat wireless hè ligeramente più altu ch'è quellu di i detectors flat panel wired.Pudete sceglie d'utilizà una scheda cablata o una scheda wireless basatu nantu à u vostru budgetu è i bisogni di u scenariu di l'usu attuale, o cuntattate u nostru persunale per aiutà vi à sceglie u dirittu per voi.

detector di pannellu pianu


Tempu di Postu: Mar-30-2023