page_banner

nutizie

U collimatore hè un beamer?

Ucollimatore, cunnisciutu ancu com'è limitatore di fasciu è beamer, hè un accessori impurtante di a macchina di raghji X.Hè stallatu sottu à u tubu di a macchina di raghji X per limità a gamma di irradiazione di raghji X è riduce i raghji X spargugliati.
Quandu l'interruttore di u beamer hè attivatu, un fasciu di luce serà emessu, è u locu induve a luce hè irradiata hè a gamma di irradiazione di raghji X, vale à dì u locu induve avemu bisognu di filmà è detectà, cusì u beamer hà ancu a funzione di pusizioni.Avemu cambiatu a dimensione di u campu di l'esposizione à i raghji X aghjustendu i lobi di piombo di a finestra di output di collimatore.À u stessu tempu, u collimatore stessu hà un effettu di filtrazione nantu à i raghji X, riducendu cusì l'emissione di raghji spargugliati è riducendu a radiazione di raghji X ricevuta da i medichi operanti è i pazienti.
Weifang Newheek Electronic Technology Co., Ltd. furnisce diversi stili di beamers, chì ponu scuntrà l'usu currispundente di macchine di raghji X fissi, mobili è portables, o rimpiazzà i proiettili danneggiati.I clienti ponu sceglie u standard adattatu secondu a dimensione attuale di u tubu.Stile drittu.
Sè site interessatu à u nostrucollimatore, site benvenutu à cuntattateci, telefonu (whatsapp): +8617616362243!

https://www.newheekxray.com/medical-collimator-nk103-for-portable-x-ray-machine-product/


Tempu di Postu: Nov-07-2022