page_banner

nutizie

Cumu duvemu cuntattà i cani in u diagnosticu è u trattamentu di a macchina à raghji X per animali?

Cumu duvemu cuntattà i canimacchina à raghji X per animalidiagnosi è trattamentu?
Cumu duvemu avvicinà i cani
Quandu in cuntattu cù un cane scunnisciutu, ùn fighjate micca direttamente à u cane, ùn tocca micca immediatamente u cane, fate l'ispezioni pertinenti, etc., osservate attentamente se u cane mostra segni di stabilità.
Cumu duvemu cuntattà i cani durante u diagnosticu è u trattamentu di l'animali?Quandu un cane mostra segni di stabilità, lascià immediatamente è vultate di latu quandu torna.Aduprate a visione perifèrica per osservà a reazione di u cane.Pudete ancu aduprà snacks è ghjoculi per disperse l'estresse di u cane è allevà u stress di u cane.Dopu chì u cane hè familiarizatu cù l'ambiente, fate più cuntattu è altri inspezioni cunnessi
Cumu duvemu cuntattà i cani in cliniche per animali
U cane hè in terra.Quandu ci stà à osservà, u cane mostra segni di paura è stabilità, è duvemu vultà è lascià.Se continuate à uperà u cuntattu fisicu, aumenterà a cuscenza di l'autoprotezzione di u cane è intensificà a resistenza.

1-2205161111415a
Cumu duvemu cuntattate u cane in u diagnosticu è u trattamentumacchine di raghji X per animali?
Cumu duvemu cuntattà i cani durante u diagnosticu di a macchina à raghji X di l'animali?
Cumu duvemu cuntattà i cani in cliniche per animali
Duvete dì li educatamente: "Sò quì".
Cumu duvemu cuntattà i cani in u diagnosticu è u trattamentu di l'animali.
Cumu duvemu cuntattà i cani in cliniche per animali
Pudete desensibilizà lentamente è cun pacienza secondu i passi sopra, distractà a vostra attenzione, ùn lasciate micca l'attenzione di u cane nantu à a maschera, lasciate u cane rilassate prima di operare.
Duvemu interagisce più cun ellu, riduce u stress, rilassate a nostra vigilanza, è familiarizà cù l'ambiente u più prestu pussibule per pudè diagnostichi è trattà.
A nostra cumpagnia hè un fabricatore chì produce è vende prudutti di raghji X.Macchine à raghji X per animalisò i nostri prudutti di vendita calda.Sè vo circate ancu di macchine di raghji X per animali, site benvenutu per cuntattateci.Tel (whatsapp): +8617616362243!

detector di pannellu pianu


Tempu di Postu: Dec-13-2022