page_banner

nutizie

Quantu hè a vita di un cable d'alta tensione di una macchina di raghji X

Quandu compra uncable d'alta tensione, a ghjente spessu cura di a so vita di serviziu.Oghje, Xiaobian vi purterà per capiscenu a vita di serviziu di i cables d'alta tensione nantu à e macchine di raghji X.
In l'applicazione di u campu medico, i cavi d'alta tensione sò principalmente divisi in dui tipi di cavi, 75KV è 90KV.I cavi d'alta tensione sò principarmenti cunnessi à generatori d'alta tensione è tubi di raghji X, è sò oghji largamente usati in l'industria medica.
Sicondu i prudutti di a macchina à raghji X utilizati, i requisiti di lunghezza percavi d'alta tensionesò ancu diffirenti.Allora, certi pirsuni sò curiosi di dumandà, quantu dura a vita di stu cable d'alta tensione ?A risposta hè generalmente da 15 à 20 anni o più, perchè hè ligata à a freccia di usu.In circustanze nurmale, s'ellu ùn ci hè micca umidità in u cable, poveru sigillatura di a guaina metallica, è senza interferenza esterna, pò esse usata per parechji anni senza rimpiazzamentu.
Cù u sviluppu di i tempi, l'avanzamentu di a scienza è a tecnulugia, a migliione di e materie prime di filu è a tecnulugia di trasfurmazioni, a qualità hè ancu aumentata, cusì a vita di serviziu di cables d'alta tensione hè sempre assai longa.
A nostra cumpagnia hè un fabricatore of cavi d'alta tensione.Sè vo site interessatu in i nostri cables high-voltage, vi sò benvenuti à cuntattateci.Tel (whatsapp): +8617616362243!

https://www.newheekxray.com/high-voltage-cables/


Tempu di Postu: Mar-08-2023