page_banner

nutizie

Mercatu glubale di fabricazione di macchine à raghji X

Macchine à raghji Xsò l'equipaggiu di radiologia essenziale in ospedali è cliniche à tutti i livelli.Ghjucanu un rolu insustituibile in a filmazione è l'esame fluoroscopicu di u corpu umanu è l'animali.U mercatu globale di fabricazione di raghji X hè vastu, è a dumanda di diversi stili di macchine di raghji X hè più altu.
Weifang Newheek Electronic Technology Co., Ltd. hè un fabricatore di raghji X, chì furnisce macchine di raghji X fissi, mobili è portatili per serve i mercati domestici è stranieri, chì implicanu medicina umana, medicina veterinaria, industria è altri campi, per risponde à e diverse esigenze. di i clienti.
Duranti l'epidemie, e macchine di luce DRX portatili sò state largamente usate, è i raghji X di u pettu sò stati pigliati per esami fisichi quandu e fabbriche ripiglianu u travagliu è aperte e scole.A macchina di raghji DRX portatili hè cumposta da una macchina di raghji X portatili, un rack è un sistema di imaging di detector di pannelli DR flat.Hè chjuca in grandezza è pesu ligeru, adattatu per esce è cunvene per l'esame fisicu è u serviziu di porta à porta per un gran numaru di persone.Questa macchina di luce DRX portatile pò ancu esse installata cù sistemi veterinari è software per risponde à i bisogni di e cliniche di animali per a rilevazione di film è a diagnosi di animali chjuchi è mediani.
Sè site interessatu in umacchina à raghji X, per piacè chjamate per cunsultazione, telefonu (whatsapp): +8617616362243.`

https://www.newheekxray.com/x-ray-machine-products/


Tempu di pubblicazione: 15-sep-2022