page_banner

nutizie

Applicazione di l'equipaggiu di prova non distruttiva in u campu di a tecnulugia di saldatura

A tecnulugia di prova non distruttiva (test non distruttivi) hè di utilizà e caratteristiche di u sonu, a luce, u magnetismu è l'elettricità per detectà s'ellu ci sò difetti o inhomogeneità in l'ughjettu sottumessu à l'ispezione senza dannà o affettà a prestazione di l'ughjettu sottu inspezione.U terminu generale per tutti i mezi tecnichi per determinà u statu tecnicu di l'ughjettu inspeccionatu (cum'è qualificatu o micca, vita restante, etc.) per ottene infurmazioni cum'è a dimensione, u locu, a natura è a quantità di u difettu.

Macchina industriale di raghji X
I tecnichi tradiziunali di teste non distruttivi includenu teste ultrasoniche, teste di raghji X, teste di particelle magnetiche, teste di penetranti, teste di correnti di Foucault, teste di emissioni acustiche, etc. una pusizioni insustituibile in u cuntrollu di qualità di u produttu, ma ghjoca ancu un rolu impurtante in l'ispezione in serviziu di l'equipaggiu operatore.
Avemu Weifang ewwheel Electronic Technology Co., Ltd hè un fabricatore spicializatu in a pruduzzioni diMacchine à raghji Xè i so accessori.Sè vo avete qualchì quistione nantu à stu pruduttu, pudete cuntattateci.U numeru di cunsultazione (whatsapp): +8617616362243!

44


Tempu di Postu: Dec-28-2022